Direktlänk till inlägg 24 augusti 2012

When my heart can't take it

Av Thinuvien - 24 augusti 2012 22:00

Var till Borlänge idag - det var jag, dottern & Julia. Vi gick hem till mamma, sedan tog jag Nathalie med mig & gick hem till morfar. Det tog hårt bara att gå närmare huset. Jag visste att mormor inte skulle vara där. Det såg så tomt ut. Mindre saker, urplockat.. borta. Jag fick några bröllopsfotografier som jag önskat. Kom hem, blev själv - tog fram fotona & kunde inte hålla tårarna tillbaks. Fick även deras tackkort. (Bilderna är från 1966, vilket fick mig att inse att mormor var 21 år när de gifte sig). Hon var så fin. Det tog emot att gå till huset, men det var lika bra att ta steget, so I did. Det är nu chocken lagt sig, det är nu jag verkligen inser att jag aldrig mer kommer få träffa henne, att hon aldrig kommer vara där när jag kommer dit. (I alla fall inte så jag ser henne..) Anledningen till att jag inte varit där tidigare är just på grund av det, att jag inte har kunnat inse, vill inte inse.. Jag har bestämt mig för att hälsa på morfar oftare, & moster m. familj när de flyttar in i huset inom en snar framtid. 


Jag saknar dig

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thinuvien - 1 mars 2013 00:13

...läsning om en diagnos, så känner jag att mitt huvud håller på att sprängas av all information och av hur verkligheten egentligen är och ser ut. Jag har inte förstått det helt, för ännu en gång - jag vill inte. Jag vill inte att det ska vara så. De...

Av Thinuvien - 14 januari 2013 14:10

Sitter här med Sandra och min älskling. Vaknade för lite mer än en timme sen, och är trött och hungrig som bara den. Som det ser ut nu så kommer mina saknade pengar in på kontot på onsdag! :3 Och på fredag ska jag hämta hem min fruktansvärt saknade d...

Av Thinuvien - 6 september 2012 17:03


Eftersom jag har blått i nya sovrummet så försöker jag få lite inspiration.. dock är det helblått utan mönster. Ska försöka bli ändring på det ;)   ...

Presentation

Mitt namn är Camilla, jag är 23 år & har en dotter född - 101003. Bloggen kommer innehålla glimtar ur mitt liv som småbarnsmamma, vad som händer i vardagen & även om min passion för inredning.

Senaste inläggen

Bloggar jag följer;

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards